Notícies del lloc

03/02/2016

El Taller d’Estudis Lumínics impulsa la segona edició d'aquest concurs dirigit als estudiants d'escoles d'Arquitectura, Enginyeria, Art i Disseny i aquest any també als professionals del sector. La inscripció és gratuïta.

12/02/2016

Els professors Josep Ricart, Xavier Ros i Roger Tudó, amb David Lorente, han rebut el primer premi en la XIII Edició del ‘Premio de Arquitectura de Ladrillo Hispalyt’.

14/02/2016

La setmana del 18 al 22 de gener, un equip de vuit professors ETSAV ha treballat conjuntament amb col·legues sicilians de la Università 'Kore' di Enna en els tallers de projectes, urbanisme, restauro i construcció, de primer a cinquè curs.

18/02/2016

Presentació i Roda de premsa del Workshop intensiu del TAP IV i PUD dijous 18 a les 18h al CCCB

22/02/2016

Des del dia 15 de febrer i després del corresponent concurs públic entre totes les universitats públiques catalanes, l’empresa Canon és la nova concessionària dels serveis de reprografia de l’Escola.