Sou a: Inici / Hemeroteca / Las ciudades y sus tesis, 1970-2020

Las ciudades y sus tesis, 1970-2020

8 de novembre, ETSAM
Las ciudades y sus tesis, 1970-2020

La tercera trobada de professorat de la xarxa de les ciutats i les seves tesis, que tindrà lloc el 8 de novembre, obrirà l'exposició dels seus treballs als docents i alumnes de l'Escola d'Arquitectura de Madrid i acollirà una jornada de reflexió i debat. La data triada commemora l'efemèride del Dia Mundial de l'Urbanisme.

L'exposició que s'inaugura és comissariada pel Carles Llop catedràtic de l'escola, mostra gràficament els panells dedicats a les ciutats i les seves tesis, així com els treballs que sobre les ciutats ha realitzat l'equip 300.000 km/s, a més d'una línia cronològica amb el resum de les tesis doctorals que sobre les ciutats s'han elaborat al llarg d'aquests cinquanta anys. Un vídeo explicatiu i un petit homenatge als doctorands completa l'exposició. Aquest material ha estat mostrat prèviament a València i la Corunya i continuarà el seu periple per les diferents ciutats que conformen aquesta xarxa d'estudi. A tot això s'uneix la inauguració de l'exposició “Madrid a través dels seus documents urbanístics” a la Biblioteca de la ETSAM.

Un dels objectius que plantejats en l'inici del projecte de les ciutats i les seves tesis va ser realitzar uns cicles de debat en cada seu universitària per a analitzar, debatre i proposar alguna alternativa en relació amb les ciutats i les tesis. En el cas de la ETSAM, s'han triat dues línies de treball i reflexió: les pomes i els eixamples, tant des d'una perspectiva històrica com de possibilitats de futur.

Programa
10:30h _ Presentación jornada: ETSAM Sala de Grados B planta baja edificio principal
Javier Raposo, Subdirector de Posgrado y Profesorado ETSAM
Eva Álvarez de Andrés, Directora DUyOT