Notícies del lloc

Del 12 de desembre fins al 9 de gener del 2012 a les 10 h romandrà obert el període de preinscripció de les assignatures INTERCAMPUS corresponents al quadrimestre de primavera.

Els propers dies 20, 21 i 22 de juny, es celebrarà a Barcelona el Congrés Internacional de la Association of Collegiate Schools of Architecture (ACSA).

A la pàgina web del Servei de Gestió Acadèmica teniu a la vostra disposició la informació relativa a les noves convocatòries de beques de l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR).

El proper dimarts dia 15 a les 19h00 s'inaugura l'exposició L'habitació Imaginària al Centre Arts Santa Mònica

El passat 9 de novembre, el Consell de Govern va aprovar la creació de l’institut universitari de recerca de titularitat mixta “Hàbitat, Turisme i Territori (HTT)” per part de la UPC i la Universidad de Málaga