Notícies del lloc

Podreu trobar diversos articles relacionats amb el món de l'arquitectura així com una entrevista al Dr. Juli Esteban, arquitecte i urbanista, Doctor Honoris Causa per la UPC.

Un equip de l’ETS d’Arquitectura del Vallès de la Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech (UPC) ha fet, sota la direcció del catedràtic d’Estructures Josep Gómez-Serrano, tres remarcables maquetes sobre els projectes d’Antoni Gaudí per a les naus centrals del Temple Expiatori de la Sagrada Família.

Oberta la XIII convocatòria de beques 2012 per a la realització de pràctiques en estudis europeus d'Arquitectura dirigida a estudiants i joves arquitectes procedents d'Escoles espanyoles d'Arquitectura.

"Se acabo la fiesta" és un documental que reflexiona entorn a l'arquitectura realitzada en els últims 20 anys a Espanya.