Sou a: Inici / Hemeroteca / Inauguració del curs de Màsters Universitaris 2011-2012 en record del Catedràtic Ignasi de Solà-Morales

El passat divendres 30 de setembre es va celebrar la inauguració dels curs de Màsters fent un acte en record del catedràtic Ignasi de Solà-Morales i Rubió, en el 10è aniversari del seu decés.
Aquest acte es va organitzar conjuntament pel departament de composició arquitectònica de l'ETSAV i la direcció de l’ETSAB amb motiu de la inauguració del Curs de Màsters Universitaris.

Trobareu tota la informació sobre aquest acte en el targetó adjunt.