Sou a: Inici / Hemeroteca / ETSAV 20 anys a Sant Cugat

ETSAV 20 anys a Sant Cugat

ETSAV 20 anys a Sant Cugat, 1991-2011
ETSAV 20 anys a Sant Cugat
Fa vint anys, el curs 1991-92, l'Escola d'Arquitectura del Vallès es va instal·lar a l'actual edifici del Campus de Sant Cugat. Des de l'any 1973 havia estat a la Mancomunitat Sabadell-Terrassa, encara com Delegació de l'Escola de Barcelona i ja com a Escola independent des de l'any 1979.

La nova seu va ser possible gràcies al conveni de cessió del solar per part  l'Ajuntament de Sant Cugat a la UPC i per l'aportació de fons europeus FEDER per a la construcció pròpiament de l'edifici.

El Director de l'Escola era aleshores Xavier Monteys i l'arquitecte autor del projecte va ser Lluís Nadal.

A les fotografies clipades es veuen les dues fases de la construcció: quan es va inaugurar, el que ara anomenem ala NO encara no estava acabada, i per tant no hi havia ni les aules pràctiques ni la biblioteca, que era a l'actual taller de maquetes. Curiosa la imatge de les parets d'obra sense pintar, sense cap pista del color blanc que després ha resultat tan característic.