Sou a: Inici / Hemeroteca / Estudiants de l' Etsav guanyen un premi Internacional

Estudiants de l' Etsav guanyen un premi Internacional

Aquest estiu, quatre estudiants de l'ETSAV van participar en un concurs internacional organitzat pel CTBUH (Council on Tall Building and Urban Habitat) de Chicago.
Estudiants de l' Etsav guanyen un premi Internacional
De més de 200 projectes presentats, 32 finalistes van ser exhibits i jutjats durant la Conferència Mundial de 2011 a Seül CTBUH, 10-12 d'octubre de 2011 . Els projectes guanyadors van ser anunciats en el sopar de la conferència.

L' Anna Fernández Abelló, en Javier Clavé León, l'Ivan Valero Fernández i el Guillem Villanueva Nolla van resultar premiats amb una Honorable Mention!!

Aquest resultat és molt important ja que només hi ha un altre projecte guardonat a l'estat espanyol i aquest ha sigut l'únic projecte guardonat a Catalunya.

Podeu consultar el resultat del concurs al web de CTBUH (entry 450)

Enhorabona als premiats!!!