Neix l'institut d'Hàbitat, Turisme i Territori

09/03/2015

El passat 9 de novembre, el Consell de Govern va aprovar la creació de l’institut universitari de recerca de titularitat mixta “Hàbitat, Turisme i Territori (HTT)” per part de la UPC i la Universidad de Málaga

Aquest institut donarà continuïtat als àmbits de recerca de dos equips d’aquestes dues universitats: l’àmbit de les estratègies urbanes i les polítiques d’habitatge, que estudia el Departament d’Urbanisme i Ordenació del Territori a l’ETSAV, i els àmbits d’estudi del grup de recerca en construcció del territori del turisme de la Universitat de Màlaga, en el marc de l’escola d’arquitectura eAM.

La creació de l’Institut preveu que en el futur s’ofereixi un programa de doctorat basat en les polítiques d’habitatge i l’espai turístic. L’HTT tindrà una seu a cadascuna de les Universitats, i a la UPC s’ha establert provisionalment a l’edifici CRITT de l’ETSAV.