Sou a: Inici / Hemeroteca / Beques Equitat i Excel·lència: Nova convocatòria

Beques Equitat i Excel·lència: Nova convocatòria

A la pàgina web del Servei de Gestió Acadèmica teniu a la vostra disposició la informació relativa a les noves convocatòries de beques de l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR).

A la pàgina web del Servei de Gestió Acadèmica ( https://www.upc.edu/sga ) teniu a la vostra disposició la informació relativa a les noves convocatòries de beques de l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR).

Aquestes beques estan adreçades als estudiants de cicle i de grau dels centres propis de la UPC, l'EUETIB i l'EEI.

Les beques Equitat tenen com a objectiu subvencionar el 50% dels crèdits matriculats per primera vegada i neix amb la voluntat de complementar les convocatòries del MEC, donat que els llindars de renda familiar són una mica més alts. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 31 de març de 2012.

Les beques Excel·lència volen finançar la mobilitat internacional dels estudiants que hagin superat un mínim de 160 crèdits en primera convocatòria. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 29 de febrer de 2012.

En aquest moment desconeixem el nombre de beques de que disposarà la UPC ja que anirà en funció dels ingressos per matrícula, però us informarem tant bon punt tinguem més dades.

El tràmit de sol·licitud s'ha de fer a través de l'Oficina Virtual de Tràmits de la Generalitat de Catalunya.