Sou a: Inici / Hemeroteca / Congres ACSA 2012

Congres ACSA 2012

Els propers dies 20, 21 i 22 de juny, es celebrarà a Barcelona el Congrés Internacional de la Association of Collegiate Schools of Architecture (ACSA).
Congres ACSA 2012
Es tracta del primer congrés internacional que es farà des de fa sis anys.

Sota el lema Change: Architecture, Education, Practices , s'analitzaran els canvis que afecten a la disciplina arquitectónica i l'impacte que aquests canvis estan tenint en la educació i el desenvolupament de la professió.

Aquest congrés presenta una oportunitat única per a que els professors d'escoles d'arquitectura de tot el mon puguin presentar els seus treballs d'investigació i participar en el diàleg sobre els temes més rellevants que afecten les escoles d'arquitectura en l'actualitat.

Les escoles d'arquitectura poden participar en aquest congrés mitjançant la presentació de treballs. Els abstracts s'han d'enviar abans del 12 de gener de 2012.

Trobareu tota la informació en l'enllaç: