Sou a: Inici / Hemeroteca / 20 de desembre, 10h30: Presentació pública de PFC Primavera 2011

20 de desembre, 10h30: Presentació pública de PFC Primavera 2011

Dimarts 20 de desembre a les 10h30 a la Sala d'Actes de l'ETSAV es farà la presentació pública d'alguns dels millors projectes finals de carrera de la passada primavera.
20 de desembre, 10h30: Presentació pública de PFC Primavera 2011

Alguns dels millors projectes finals de carrera presentats la passada primavera s'exposaran (en format reduit) al vestíbul de la planta primera i se'n farà una presentació pública per part dels seus autors a la Sala d'Actes. Hi seran presents també els professors que els han tutoritzat.

La Direcció vol facilitar la divulgació a tota l'Escola d'aquests projectes, que són els treballs de producció pròpia més complets i acurats, i que són un dels indicadors de la nostra qualitat acadèmica.

Concretament hi han participat:

SERGI GARRIGA

DOMÈNEC LLORCA

JORDI QUETGLAS

VÍCTOR BERTRAN

NÚRIA BONAVILA

JAIME SESE

ELENA BRONCANO

CRISTINA GALMÉS

L'Escola agraeix la seva desinteressada col·laboració.