Sou a: Inici / Hemeroteca / XIII convocatòria de beques Arquia 2012

XIII convocatòria de beques Arquia 2012

Oberta la XIII convocatòria de beques 2012 per a la realització de pràctiques en estudis europeus d'Arquitectura dirigida a estudiants i joves arquitectes procedents d'Escoles espanyoles d'Arquitectura.
XIII convocatòria de beques Arquia 2012

Els estudis participants en el programa, determinats pels estudiants a través de l'enquesta on-line realitzada durant la primavera de 2011 son: Aires Mateus e Associados , Juan Herreros Arquitectos, Alberto Campo Baeza, EMBT (Miralles/Tagliabue), BIG Bjarke Ingels Group , Carlos Ferrater, FOA (Zaera/Moussavi), Foster and Partners, Herzog & de Meuron, Mansilla+Tuñón, Rafael Moneo, MVRDV, Nieto Sobejano Arquitectos, Dominique Perrault, Carme Pinós, RCR. Aranda-Pigem-Vilalta, Patxi Mangado, Cruz y Ortiz Arquitectos, Álvaro Siza y Lacaton & Vassal Architectes. La Fundación ha acordat amb ells l'admissió de becaris en règim de pràctiques, per un periode de sis mesos.

Pot consultar més informació a la web: