Sou a: Inici / Hemeroteca / El grup Habitar, finalista per a dissenyar l’exposició catalano-balear a la Biennal d’Arquitectura de Venècia

El grup de recerca Habitar de la UPC és un dels cinc finalistes del concurs convocat per l’Institut Ramon Llull per escollir l’equip que serà el comissari de l’exposició conjunta de Catalunya i Balears dins la Biennal d’Arquitectura de Venècia, que tindrà lloc entre el 29 d’agost i el 25 de novembre d’enguany.

El projecte “Final de mes” del grup Habitar, integrat per Xavier Monteys, Magda Mària, Pere Fuertes, Anna Puigjaner, Roger Sauquet, Carles Marcos, Eduard Callís, Carlos Fdz Rovira (i amb Iñaki Tarragó, Jaume Mayol, Martí Amargós, Jordi Quetglas i Guillermo Fibla com a col·laboradors) ha estat seleccionat entre les 42 propostes presentades. L’equip d’arquitectura ara disposa fins el 27 de gener per desenvolupar el projecte, ja que l’1 de febrer es farà públic el guanyador del concurs.

L’equip seleccionat disposarà d’un pressupost màxim de 225.000 euros per produir una exposició que ocuparà un espai de 250 metres quadrats i que representarà l’arquitectura de Catalunya i Balears a la Biennal d’Arquitectura de Venècia, un dels principals certàmens internacionals d’exhibició i intercanvi arquitectònic.

arxivat sota: