Sou a: Inici / Hemeroteca / Congrés AURS 2012

Congrés AURS 2012

Aquest congrés està organitzat pel Departament de Projectes Arquitectònics (DPA) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), amb la col·laboració de les escoles d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) i el Vallès (ETSAV) i el Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) i tindrà lloc els 13, 14 i 15 juny de 2012.
Congrés AURS 2012

El congrés tindrà lloc els dies 13, 14 i 15 de juny del 2012 a l’ETSAB. Des d’ara i fins el 9 de gener del 2012 es poden enviar els resums per participar al congrés (mitjançat una comunicació o una “acció”) segons les bases que trobareu a la pàgina web: https://aurs2012.upc.edu, on també trobareu el model d’inscripció per assistir-hi.

El congrés pretén abordar la relació entre la investigació universitària i la investigació del projecte arquitectònic, aspecte amb clares repercussions en la societat. Es plantegen dues qüestions bàsiques que serviran de marc general de reflexió:

1. Com es podria realitzar des de la universitat la investigació del projecte arquitectònic?

2. Quines són les investigacions més avantguardistes i innovadores en l'arquitectura actual i quina és la seva repercussió en la societat?

Aquestes dues qüestions es desenvoluparan transversalment sobre quatre àmbits temàtics al voltant dels quals s'organitzaran tant les ponències com les comunicacions que participin al congrés: Investigació creuada: I+D+i;  Realisme;  Autonomia/Heteronomia i Recycling.