Sou a: Inici / Hemeroteca / 15/03 Prova Cangur 2012

15/03 Prova Cangur 2012

Un any més, l’ETSAV és seu col·laboradora de la PROVA CANGUR. Aquesta prova es realitza simultàniament a nombrosos països d’Europa i va adreçada als alumnes dels darrers quatre anys de l'ensenyament secundari. La prova consisteix en la resolució d’un cert nombre de problemes de matemàtiques.
15/03 Prova Cangur 2012

Aquesta prova no és pas un examen, és un concurs, que vol ser festiu, i amb el qual es pretén fomentar el gust per les matemàtiques.

Generalment, els nois i nois es preparen per a la prova als seus centres d’origen, però és voluntat dels organitzadors comptar amb seus universitàries per a la seva realització, i l’ETSAV ja fa anys que hi col·labora.

La PROVA CANGUR  es  fa dins el marc de l’organització internacional Le Kangourou sans Frontières i, a Catalunya, l’organitza la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM), filial de l'Institut d'Estudis Catalans (IEC). Aquest any, només a Catalunya i Andorra (la zona per a la qual la SCM gestiona la realització de la prova) hi participen més de 20.00 nois i noies.

A l’ETSAV hi vindran uns 300, procedents de nou centres de secundària de Sant Cugat del Vallès:

IES Angeleta Ferrer

IES Arnau Cadell

IES Joaquima Pla i Farreras

IES Leonardo de Vinci

Escola Àgora

Escola Avenç

Escola Pureza de María

Escola Thau

Escola Viaró

Més informació a http://www.cangur.org/.