Sou a: Inici / Hemeroteca / FIB: Presentació del Màster Atlantis en Sostenibilitat, Tecnologia i Innovació

FIB: Presentació del Màster Atlantis en Sostenibilitat, Tecnologia i Innovació

Dimarts 20 de març de 14:00 a 15:00h tindrà lloc, a la Sala d'Actes de la FIB, la presentació del Màster Atlantis en Sostenibilitat, Tecnologia i Innovació

Es tracta d'un màster internacional, multidisplinar i transversal de doble titulació ofertat pel consorci de tres universitats:

Dublin Institute of Technology (DIT)

Purdue University

Universitat Politècnica de Catalunya (UPC-BarcelonaTECH)

A la presentació intervindran una professora de Purdue University i un professor del DIT.

Per participar en el màster cal fer la preinscripció en el Màster de Sostenibilitat de la UPC.

Preinscripció de l'1 de març al 30 d'abril.

El programa acadèmic consta d'un primer quadrimestre a la UPC, un segon quadrimestre al DIT i tot un curs acadèmic a Purdue University.

L'admissió en el Màster Atlantis comporta l'assignació d'una beca de 12.000 euros per al curs acadèmic que cal passar als Estats Units. Hi ha 5 beques disponibles per a estudiants de la UPC.

Per a més informació sobre el Màster Atlantis: