Sou a: Inici / Hemeroteca / Workshop "Make your own Architecture Fanzine"

Workshop "Make your own Architecture Fanzine"

Eme3_ON presenta un workshop sobre publicació editorial. Amb ocasió de l'exposició ARCHIZINES en Otrascosas de Villar-Rosàs (12 d'abril - 4 de Maig 2012), la plataforma d'activitats contínua eme3_ON organitza un workshop per a les persones interessades en produir el seu propi fanzine d'arquitectura.
Workshop "Make your own Architecture Fanzine"
La temàtica serà totalment oberta sempre que giri al voltant de l'arquitectura i l'urbanisme. Possibles exemples de temes a ser tractats podrien ser l'anàlisi sobre quin ha de ser el rol de l'arquitecte en les societats actuals, l'exploració d'alternatives al formalisme, el debat sobre l'arquitectura icònica, l'anàlisi de l'arquitectura informal i / o un recull sobre reaccions espontànies davant d'emergències.

Els participants seran animats a editar el seu propi Fanzine d'Arquitectura, tenint la
possibilitat d'escollir tant el format, el tòpic, com les eines i recursos per publicar la seva idea.

Sota la direcció de la crítica d'arquitectura i editora Ethel Baraona, el workshop es durà a terme el proper 21 abr 2012 a AAABarcelona (www.aaabarcelona.net - Gran Via de les Corts Catalanes 694, Barcelona).

Els resultats vindran presentats durant un esdeveniment en AAABarcelona el 25 d'abril a les 19h30 i els 3 millors projectes seran premiats durant l'acte, acompanyat d'un còctel i música.

El workshop és part d'un programa paral·lel a l'exhibició de Archizines a la galeria "Otras cosas de Villar-Rosàs" (www.otrascosasdevillarrosas.com ) a Barcelona, ​​que obrirà el 12 abril al 4 de Maig 2012.

El Projecte ARCHIZINES celebra i promou el recent ressorgiment de publicacions alternatives i independents de tot el món. Comissionat per Elias Redstone, i iniciat en col · laboració amb l'Architectural Association School of Architecture, l'exhibició itinerant recull una selecció de 60 revistes, magazines i fanzines d'arquitectura de més de 20 països.

Editades per arquitectes, artistes i estudiants, aquestes publicacions suposen noves
plataformes per a comentar, discutir i investigar sobre els espais que habitem i la pràctica arquitectònica. Són un complement important al discurs arquitectònic i mostren l'amor residual per la paraula impresa i el full de paper en l'era digital (www.archizines.com ).

Workshop Fes el teu propi Fanzine d'Arquitectura

PREU PER PARTICIPANT: 40 €