Sou a: Inici / Hemeroteca / 19/04 Conferència Taller "Body.Rhythm.Trees in the City"- La Ciutat i la Vida

19/04 Conferència Taller "Body.Rhythm.Trees in the City"- La Ciutat i la Vida

El DUOT de l'ETSAV juntament amb la La Universitat de Coventry (U.K) col·laboren de nou amb el workshop "Body.Rhythm.Trees in the City" que se celebrarà el dijous 19 d'abril de forma oberta en el marc de l'assignatura optativa La Ciutat i la Vida: idees i intervencions per un urbanisme informal.
19/04 Conferència Taller "Body.Rhythm.Trees in the City"- La Ciutat i la Vida

Matí // conferència : Sala d'Actes ETSAV 10:30h

A partir de la seva recerca en pràctiques de dansa en espais oberts, Paula Kramer ens parlarà d'estratègies i exemples sobre dansa site-specific en relació amb conceptes procedents dels estudis urbans i ambientals tant del present com del passat.

Tarda // taller: inici classe T5 ETSAV 16:00h

El workshop se centrarà en els arbres situats en el paisatge urbà que envolta l'ETSAV:

* We will walk, test and play. You don't have to dance, you only need to pay attention to yourself, other beings around you and the space through which you pass. *

*A space which you shape through your awareness and activity and which shapes you.*

Paula Kramer és investigadora doctorand en Dansa a la Universitat de Coventry.

La seva recerca-acció se centra en les pràctiques de moviment i percepció a l'entorn natural. Actua, imparteix i practica en espais rurals així com en espais urbans. Aquesta és la tercera edició en la qual participa amb l'ETSAV.

*Participació oberta a qualsevol persona interessada.*