Sou a: Inici / Hemeroteca / SMANFUL Workshop 2012

SMANFUL Workshop 2012

4 places per estudiants de l’ETSAV al Taller intensiu a Oldenburg Erasmus SMANFUL, que estudia la transformació de les estacions de trens suburbanes.
SMANFUL Workshop 2012

SMANFUL – SuburbanMobility, Architecture and New Forms of UrbanLife estacions de trens suburbanes

Podran participar candidats per criteris de mèrit acadèmic.

Els estudiants seleccionats tindran cobert el 75% de les despeses de transport, i el cost total de l’allotjament durant el workshop, que aquest any tindrà lloc a OLDENBURG (Alemanya),

No s’haurà de pagar cap inscripció.

Hi participaran estudiants i professors de les escoles d’arquitectura de: Lisboa (Portugal), Montpellier (França), Oldenburg (Alemanya), Ljubljana(Eslovènia), Roma (Itàlia), Thessaloniki (Grècia) i Estambul (Turquia).

L’idioma de treball del workshop serà l’ anglès.

INSCRIPCIONS

Fins les 14 hores del divendres 20 d’abril del 2012, a l’Oficina de Relacions Internacionals de l’ETSAV.

Un cop es seleccionin els estudiants que hi participaran, es realitzarà una reunió informativa/organitzativa.

Més informació:

Josep Maria Garcia Fuentes