Sou a: Inici / Hemeroteca / El projecte ecològic de la residència de la UPC, guardonat amb el premi europeu GreenBuilding

Les empreses Compact Habit i Constructora d'Aro, responsables d'un projecte a la residència d'estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya a la ciutat, són unes de les guanyadores dels premis GreenBuilding 2012 que atorga la Comissió Europea.

Les dues entitats han estat guardonades pel disseny i construcció d'una sala de descans a la residència de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de l'UPC. L'edifici té un sistema central propi que controla el consum d'energia i utilitza, al mateix temps, un sistema de ventilació creuada que permet un refredament passiu de les sales reduint així la despesa d'aire condicionat.

===============

Podeu consultar la informació completa a la plana web: http://cugat.cat/index.php/noticies/Economia/75126.htm