Sou a: Inici / Hemeroteca / El professor Adolf Sotoca presenta el llibre "After the Project: updating Mass Housing Estates"

El "After the Project: updating Mass Housing Estates", editat pel professor Adolf Sotoca, serà presentat a la Universitat Politècnica de Cracòvia el dia 26 d'abril.

"After the Project" és el resultat d'un projecte d'investigació amb diverses universitats de l'Est d'Europa i mostra noves estratègies de regeneració urbana dels polígons residencials de postguerra. El llibre conté contribucions d'experts procedents de Polònia, Sèrbia, Rumania i Catalunya, a més dels treballs resultat del darrer Taller Internacional celebrat a l'ETSAV al juny de 2011.