Sou a: Inici / Hemeroteca / 2ª Edició Premi “Accesibilidad y P.F.C."

2ª Edició Premi “Accesibilidad y P.F.C."

Convocada la 2 ª edició del premi "Accessibilitat i PFC, per a la promoció de l'accessibilitat en els Projectes Fi de Carrera d'Arquitectura", en la qual podran participar els autors de Projectes Fi de Carrera presentats en les diferents Escoles d'Arquitectura d'Espanya durant 2011 i fins al tercer trimestre de 2012.
2ª Edició Premi “Accesibilidad y P.F.C."
La Fundació ONCE per a la Cooperació i Inclusió Social de les persones amb discapacitat torna a convocar aquest premi que té per objectiu destacar aquelles propostes a nivell de Projecte Fi de Carrera en les que s'hagin tingut en compte criteris de "Disseny per a Tothom" des de l'origen i que donarien lloc, per tant, a espais accessibles per a tothom.

PARTICIPANTS Podran presentar-se a la convocatòria tots els Projectes Fi de Carrera de qualsevol Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Espanya aprovats entre el 01 de GENER de 2011 i el 10 de SETEMBRE de 2012, data límit de lliurament de treballs. No podran presentar els projectes presentats en la convocatòria anterior.

La participació en aquesta convocatòria de la 2 ª Edició del premi "ACCESSIBILITAT I PFC, per a la promoció de l'accessibilitat en els Projectes Fi de Carrera d'Arquitectura", pressuposa l'acceptació de les bases en tots els termes.
La inscripció és gratuïta, i es formalitza al lliurament de la documentació del projecte.

LLOC I TERMINI DE PRESENTACIÓ DE PROPOSTES
La documentació s'ha de presentar al Departament de Projectes Arquitectònics de l'Escola d'Arquitectura on s'hagi presentat el Projecte, abans del 10 de SETEMBRE de 2012.

Des de cada Escola es seleccionarà la proposta que s'enviarà a Fundació ONCE per a la seva avaluació final per part del Jurat qui determinarà les propostes guanyadores. La data límit per a la recepció de propostes en Fundació ONCE serà el 18 de SETEMBRE de 2012.