Sou a: Inici / Hemeroteca / Algomad 2012 - Forma / Estructura / Rendimiento

Algomad 2012 - Forma / Estructura / Rendimiento

Els propers dies 21, 22 i 23 de juny, la professora Isabel Crespo organitza el tercer ALGOMAD.
Algomad 2012 - Forma / Estructura / Rendimiento
Algomad està dirigit a professionals i estudiants que vulguin iniciar-se en l'ús d'eines paramètriques enteses com a instrument de disseny. En l'edició de 2012, Algomad se centrarà en els fluxos de treball que es donen en arquitectura i edificació, fent èmfasi en els temes de forma, estructura i rendiment i buscant l'aprenentatge a través de l'aplicació d'aquestes eines en casos reals.

ALGOMAD 2012 es resumeix en:

3 dies de cursos, tallers i conferències desenvolupades a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat CEU San Pablo, situada al campus de Montepríncipe, els dies 21, 22 i 23 de juny.

3 tallers intensius centrats en l'aplicació d'eines paramètriques: Forma, Estructura yRendimiento impartits per experts a nivell nacional en cada temàtica.

Formació i ús d'eines paramètriques i generatives adaptades a cada taller: Revit, Rhinoceros, Grasshopper, Generative Components, Processing, Ecotect ...

Conferències sobre l'aplicació i investigació entorn del disseny computacional i generatiu per part de professionals i investigadors destacats.

Accés a les eines de fabricació digital d'Universitat CEU San Pablo.

Preu únic - 125 euros fins al 31 de maig i 185 euros fins a cobrir places.

Per a més informació i registre:  www.algomad.org