Sou a: Inici / Hemeroteca / Taller intensivo de diseño Timber Design Workshop en la Escuela de Arquitectura de la Universidad de Navarra

Del 6 al 10 d'agost, l'arquitecte Peter Bohlin impartirà aquest taller intensiu de disseny a la Universitat de Navarra.
Peter Bohlin, conegut per la seva ocupació versàtil i contextual dels materials, ha rebut més de 490 premis d'Arquitectura, entre ells la Medalla d'Or de l'American Institute of Architects (AIA) el 2010. La seva arquitectura atén les subtileses del lloc, a les naturaleses i sensibilitats variades de les persones, ia les múltiples possibilitats dels materials i els mitjans de la construcció.

El Taller de Disseny en Fusta constitueix una oportunitat única per reflexionar sobre les possibilitats arquitectòniques d'aquest material de la mà d'un arquitecte de prestigi internacional.

Més informació i inscripcions (fins el 15 de juny):