Sou a: Inici / Hemeroteca / El projecte "le nostre idee cercano casa qui!" en el que va participar el professor Jordi Parcerisas guanya el concurs Co/Auletta Le tue idee abitano qui

En el projecte liderat per vida+fàcil, van participar en Jordi Parcerisas com a col·laborador en l’apartat d’arquitectura i restauració, juntament amb en Ramon Calonge, antic alumne de l’escola.
Es tracta d'un projecte complet i articulat que reprodueix des de un punt de vista estratègic la qüestió del desenvolupament local, a partir dels seus principals recursos. Una visió que es fa a través de les sinergies i les intervencions locals, sense perdre de vista els interessos de la sinergia de màrqueting locals amb el territori i no cedeix amb el tema del que és o podria ser la millor. La història de la proposta és consistent , la complexitat es reflecteix en un llenguatge gràfic simple i eficaç, sense perdre eficàcia. La composició del grup de treball és sòlid i coherent amb els objectius proposats, amb les habilitats necessàries per coordinar un procés sense dubte més gran que la present proposta. La participació prevista és precisa i consistent, proporcionant escenaris amb diferents regles de compromís i col·laboració. El desenvolupament del model i la gestió del sistema d'indicadors es delega en les etapes posteriors.

Trobareu tota la informació en l'enllaç següent: