Sou a: Inici / Hemeroteca / Urban International Workshop Delhi

Urban International Workshop Delhi

Urban International Workshop Delhi

Els objectius del taller s’assoliran a través de la reflexió conjunta sobre el disseny de petites intervencions urbanes que permetin incorporar la dona a l’espai públic i a la societat índia. En concret, es catalogaran els diferents sistemes de transformació i millora que responen a les problemàtiques del lloc.

Es considerarà indispensable la participació i implicació de les dones durant el procés de treball per tal d’obtenir un disseny realista que respongui a les necessitats autèntiques.

organització / organization

Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona _ UPC

Jamia Millia Islamia University

Associació Equal Saree

responsable / responsable

Zaida Muxí

dates i lloc / dates and place

1a fase 10-12 juliol _ Barcelona

2a fase 6-13 octubre _ Delhi

1st stage 10-12 july _ Barcelona

2nd stage 6-13 october _ Delhi

places / placement

El workshop està obert a tothom siguis estudiant o ja hagis acabat però t’interessa el tema.

Estudiants ARQ pla 94: convalidable per 4 crèdits de lliure elecció (també per estudiants ETSAV)

(1a fase: 1 crèdit, 2a fase: 3 crèdits)

Ja están obertes les inscripciones pel workshop! Anima’t i inscriu-te!

Presentació de sol·licituds fins al 14 de Juny a l’Oficina de Relacions Internacionals ETSAB (10:30h a 12:30h)

Documentació a entregar:

Formulari sol·licitud ETSAB (indicant fase 1 o bé fase 1+2)

Currículum vitae amb certificat de coneixements d’anglès

Expedient acadèmic

Còpia matrícula curs actual