Sou a: Inici / Hemeroteca / Premis ISARCH per a a estudiants d'arquitectura

Premis ISARCH per a a estudiants d'arquitectura

Els PREMIS ISARCH, són uns premis internacionals dirigits a estudiants d'Arquitectura. Es creen amb la finalitat de configurar una plataforma per a la difusió i el debat de les solucions aportades pels alumnes d'arquitectura dins el marc de la universitat.
Premis ISARCH per a a estudiants d'arquitectura
Es pot inscriure qualsevol estudiant d'arquitectura o jove arquitecte que no hagi obtingut el títol abans de 3 anys des del lliurament de la documentació. Les propostes poden ser presentades per un estudiant o un equip d'estudiants.

Cada participant o equip de participants podrà presentar tants projectes com vulgui, independentment de la seva tipologia, programa i pressupost. El jurat tindrà en compte totes les obres proposades.

La documentació que es pot presentar són treballs acadèmics realitzats dins del marc universitari, muntats cada projecte en una única graella mida DIN A1 en format horitzontal, correctament identificat amb el lema de la proposta, situat a la part inferior dreta. Els autors presentaran la informació que considerin necessària per a la comprensió de l'obra: plantes, seccions, perspectives, fotografies de maqueta, dibuixos a mà, esquemes, memòria ...  El format de lliurament serà JPG a una resolució de 300 ppp.  Aquesta documentació s'ha d'enviar via correu electrònic a l'adreça awards@isarch.org Per poder participar en els Premis, serà necessària la inscripció dels participants a través del web de IS ARCH, tal com s'ha explicat abans i es farà efectiu el pagament de la inscripció. Un cop realitzat, s'ha d'enviar el resguard del pagament a info@isarch.org El pagament es farà mitjançant una transferència a:  Caixa d'Arquitectes, Spain  IBAN ES52 3183 0700 40 0001063124  BIC CASDESBB  on s'ha d'indicar el nom de l'autor i el lema de la proposta.

Segon periode d'inscripcions obert