Sou a: Inici / Hemeroteca / Alumnes de l'escola desenvoluparan projectes per definir el pla d'usos de la plaça de la Centralitat de Valldoreix, a través d'una assignatura que esdevindrà un concurs d'idees

Prop d'una quarantena d'alumnes de quart i cinquè curs de l'ETSAV treballaran, durant el primer quadrimestre de curs, una assignatura que esdevindrà un concurs d'idees per definir el pla d'usos de la plaça de la Centralitat de Valldoreix.
Segons en Jordi Parcerissas, professor de l'escola, la iniciativa permetrà que l'administració pública rebi moltes idees diferents sobre el pla d'usos de l'àrea. A més, ha destacat que els estudiants també els és molt útil poder treballar sobre un cas real.

Aquesta iniciativa es possible gràcies a la col·laboració entre l'EMD de Valldoreix, l'Ajuntament i l'ETSAV. La primera sessió de treball entre els serveis tècnics del territori i els alumnes d'arquitectura s'ha celebrat aquest dilluns, on s'han explicat les característiques específiques dels àmbits a desenvolupar i s'ha fet una visita sobre el terreny.

Entre les propostes que han de sorgir d'aquesta iniciativa hi ha projectes d'ordenació volumètrica dels espais que configuraran aquesta plaça i solucions de vialitat que integrin el trànsit de persones i sobre rodes a la futura proposta del centre neuràlgic i comercial de la vila.