Sou a: Inici / Hemeroteca / Architetti spagnoli per Verona Sud - Arquitectes espanyols per al sud de Verona

Architetti spagnoli per Verona Sud - Arquitectes espanyols per al sud de Verona

LA CIUTAT QUE CANVIA. Més de 200 persones van assistir a la reunió amb el grup de joves dissenyadors organitzat per la Agile
Architetti spagnoli per Verona Sud - Arquitectes espanyols per al sud de Verona
Ela antics magatzems generals són el primer pas.

Punt de partida - la visita dijous passat de més de 200 persones a l'esdeveniment organitzat per l'associació de joves professionals de Agile Verona - una transformació que ja ha començat a emergir.

Perquè sigui realment habitable Verona Sud i incorporar-la en el teixit de la ciutat, fent-la sortir de zona industrial on ha estat relegada fins ara, s'han de fer encara moltes coses. No només revolucionant la mobilitat sinó també llocs aparentment poc atractius però que poden assumir un rol determinant per a treure l'etiqueta de periferia de barris com Santa Teresa i Santa Lucía.

La campanya per fer que el sud de la ciutat sigui atractiu per a capitals de la nova economia verda prové d'un grup d'arquitectes de fora de la ciutat reunits
gràcies a l'esdeveniment en col·laboració amb el Col·legi d'Arquitectes, el grup M28 i el patrocini City Hall

"En comparació amb l'ordenació del centre de Verona, el pas elevat és un lloc de caos, però és ideal per a la mediació", va dir l'arquitecte Antoni Ravalli, coordinador de disseny del grup M28 de joves professionals en la Cariverona Foundation - propietària de 100 mil metres quadrats
de la imponent nevera - i confiat en la recuperació de Cellers 15, 16 i 17, per convertir-se en la ciutadella de les professions liberals.

"Estem en negociacions amb la Fundació per obrir les portes del magatzem, fins i tot sota el pas elevat. Bars i activitats que treballen fins a altes hores de la nit són essencials per assegurar el futur també del parc de 4 hectàrees "
Un lloc, el pont, que el director del departament de planificació urbana de la Universitat Politècnica de Catalunya, Carles Llop Torné (protagonista de la reunió amb l'arquitecte Franc Fernández per presentar les avaluacions de Verona Sud que van sorgir durant el taller del passat mes d'octubre amb estudiants espanyols
i la Universitat Politècnica de Torí) ", es recupera com un producte de la ciutat industrial" i part d'un procés molt més ampli.

"Pel bé de la viabilitat de Verona Sud és essencial canviar el Viale del Lavoro i millorar el vianant i el camí per la bicicleta, crear nous punts d'accessos per distribuir el trànsit en un sistema de carreteres i malla radial.
Servir connexions entre l'aeroport i l'estació de tren, la revalorització del canal hidràulic com el Camuzzoni i la creació de centres d'habitatge, comercials i culturals amb acords entre el sector públic i privat ".