Sou a: Inici / Hemeroteca / 26-27/10 Workshop Dansa i Arquitectura

26-27/10 Workshop Dansa i Arquitectura

El Workshop pretén aprofitar aquests trets característics i comuns de l’arquitectura i de la dansa per explorar les possibilitats canviants de l’espai , a partir del treball de percepció i composició des de cadascuna de les dues disciplines, sota la coordinació de Isabel Vega , arquitecta i professora de l’ETSAV i amb la col·laboració de Carles Salas, director i coreògraf de la companyia de dansa Búbulus.
26-27/10 Workshop Dansa i Arquitectura

Tant la dansa com l’arquitectura treballen amb l’espai, creant-lo, recreant-lo, modificant-lo i fins i tot distorsionant-lo. També ambdues treballen amb el referent físic de l’ésser humà, el seu cos, la relació amb els altres i amb el seu entorn.

L’ espai escollit per a treballar és l’espai urbà del Passeig Sant Joan, entre l’Arc de Triomf i la Plaça Tetuan, que ha estat recentment remodelat per l’arquitecta Lola Domènech i que ha guanyat el premi del públic de la seva categoria en el FAD d’ enguany. El Workshop es desenvolupa en dues jornades, divendres 26 a la tarda i dissabte 27 tot el dia.

Finalment hi haurà una mostra del resultat del Workshop , el mateix dissabte 27 a la nit, on els alumnes formalitzaran una acció resultant de l’exploració de l’espai treballat i el públic podrà gaudir de la transformació efímera d’aquest espai, dins el marc de l’OpenHouse BCN 2012.

El Workshop s’ofereix a tots els estudiants d’arquitectura que hi vulguin participar i no es requereix coneixements previs de dansa. Té una inscripció de 20€ i un màxim de 20 places.

Possiblement comptarem amb la col·laboració de l’ESMUC, on els estudiants de música amb instruments de vent, donaran el complement idoni, tant per l’exploració de l’espai com per la mostra resultat del Workshop, aportant una disciplina més.

WORKSHOP : DANSA I ARQUITECTURA . TRANSFORMAR L’ESPAI URBÀ . 26-27 Octubre 2012

Espai de treball: PASSEIG SANT JOAN ( Entre Arc de Triomf i Plaça Tetuan )

Participants: Estudiants d’Arquitectura. Màxim 20

Inscripció: màxim dia 24 d'octubre  a la DEAV. Delegació d’estudiants de l’ETSAV. 20€

delegacioetsav@gmail.com

Acadèmic: 2 CRÈDITS DE LLIURE ELECCIÓ, en concepte de participació OPEN HOUSE BCN

Workshop:
Divendres 26 tarda ( 17:00-20:00 ),

L’arquitecta Lola Domènech ens explicarà el projecte de remodelació del Passeig Sant Joan i servirà de primera presa de contacte amb l’espai de treball.
Dissabte 27 matí i tarda ( 10:00-20:00 amb pausa x dinar )

Jornada intensiva de treball per tal d’explorar l’espai i cercar el moviment.
Dissabte 27 nit ( 20:30), Acció-mostra: Passeig Sant Joan, entre Arc de Triomf i Plaça Tetuan