Sou a: Inici / Hemeroteca / Concurs "Ideas Urbanas 2.0"

Concurs "Ideas Urbanas 2.0"

Idees urbanes 2.0 és una iniciativa per promoure la creativitat i la innovació dels estudiants i els joves professionals del sector de l'arquitectura, l'urbanisme i l'enginyeria. Es vol fer un pas més enllà, mitjançant la reflexió sobre els espais urbans, proposant projectes per a la ciutat sostenible.
Concurs "Ideas Urbanas 2.0"
Aquest concurs es realitzarà en paral · lel a un cicle de conferències que tindrà lloc durant el període octubre-novembre 2012 a la seu de l'Institut Francès de Barcelona, amb motiu de la Setmana de la Ciència, sobre la ciutat sostenible. Al seu torn, els resultats seran divulgats mitjançant exposicions públiques en diferents localitats. Es realitzarà una publicació i una presentació pública oral de les propostes finalistes a la seu de l'Institut Francès.

Es vol fomentar l'aplicació de les noves tecnologies urbanes, acompanyades del sentit comú, mitjançant projectes preocupats per la quotidianitat dels espais de les nostres ciutats, i la interacció d'ecosistemes ambientals i urbans, integrant nous dispositius tecnològics, mixtura d'usos i les dinàmiques del món 2.0 que transformen les nostres ciutats.

Informació i bases del concurs :