Sou a: Inici / Hemeroteca / Nou blog del Curs d'arquitectura per a futurs arquitectes

Nou blog del Curs d'arquitectura per a futurs arquitectes

El passat mes de juliol, es va fer el primer "Taller per experimentar i descobrir l'arquitectura, adreçat a estudiants de batxillerat i cicles formatius"
Nou blog del Curs d'arquitectura per a futurs arquitectes

El “Curs d’arquitectura per a futurs arquitectes” sorgeix en un moment de necessària reflexió sobre el paper de l’arquitecte i de l’arquitectura en la societat actual i futura. Un paper, el de l’arquitectura, que ha de superar la banalització de la professió que ha suposat l’auge dels arquitectes estrella i les caduques obres d’autor dels últims anys.

La primera edició d’aquest curs respon, per una banda, a la necessitat -ara més que mai- d’apropar l’arquitectura a les persones i a la societat. Per l’altra, refl exa la voluntat d’experimentar, mostrar, refl exionar i parlar d’arquitectura de la manera més senzilla possible.

En aquest blog trobareu tota la informació sobre el curs que aquests estudiants van realitzar.