Els Roca Galleries presenten els millors projectes de la 1ª edició dels Premis IS ARCH

09/03/2015

Els Roca Galleries de Barcelona, Madrid i Lisboa s'uneixen del 19 de novembre fins al 25 de novembre per acollir simultàniament una exposició dels projectes presentats a la 1a edició dels Premis IS ARCH

Aquests premis d'àmbit internacional dirigits a estudiants d'arquitectura ofereixen una plataforma on poder debatre i dialogar sobre les noves tendències i solucions aportades pels alumnes dins el marc de la universitat.

Cal destacar que IS ARCH ha aconseguit el suport de prestigiosos estudis d'arquitectura com Herzog & de Meuron Studio-qui van dissenyar la col · lecció Fòrum per Roca-o l'estudi Richard Rogers Architecture Studio, entre d'altres.

Les projeccions es realitzaran en les pantalles Fluxus dels Roca Galleries a Barcelona i Lisboa, ia la Sala Wellness de l'Roca Madrid Gallery.

A través d'aquesta presentació de projectes, es pretén mostrar com entén cadascú l'arquitectura i el disseny i quines són les solucions aportades.

D'aquesta manera, Roca mostra una vegada més la seva implicació amb els joves professionals del món de l'arquitectura, promovent iniciatives per encoratjar en el debat arquitectònic.

Els millors projectes de la 1 ª edició dels Premis IS ARCH
Data: Del 19 de novembre fins al 25 novembre 2012