Sou a: Inici / Hemeroteca / Projecte d'antics alumnes guardonat al Congrés Bauhaus

Projecte d'antics alumnes guardonat al Congrés Bauhaus

Un projecte d'uns ex-alumnes, recentment titulats, es va presentar al Congrés Internacional Bauhaus Solar 2012 a la ciutat de Erfurt, Alemanya, la setmana passada.

Angel Cerezo Cerezo, Alejandro Ribas Mercau i Martin Negri Rodríguez van presentar el projecte d’una infraestructura de mitja escala, autosuficient i productiva per impulsar la producció energètica mitjançant energies renovables, potenciar la mobilitat mitjançant bicicletes elèctriques i cotxes elèctrics, generar jardins productius d'horts urbans per a persones majors o aturades momentàniament: les torres solars.

El congrés es va desenvolupar entre els dies 12 i 15 de novembre a Erfurt, Alemanya, i va comptar amb ponències sobre la producció energètica mitjançant energies renovables, els avanços en aquesta tecnologia i el seu avenir a càrrec d'importants representants de les fàbriques i investigadors d'aquesta tecnologia, sent una cita de renom per a les energies renovables i les seves noves estratègies.

Durant el congrés, també es van exposar els deu projectes finalistes al premi Bauhaus Solar Award 2012, al que està nominat el projecte de les torres solars situat a Sabadell.