Sou a: Inici / Hemeroteca / AxA organitza una visita guiada a l’escola Thau

AxA organitza una visita guiada a l’escola Thau

La propera visita d'AxA serà el 15 de Desembre, a una Escola que fa molts anys que funciona i és, per tant, un clar exemple comprovat de la interacció entre projecte i usuari o, d'una altra manera, entre Arquitectura i Societat Civil.
AxA organitza una visita guiada a l’escola Thau
L'Escola Thau de l'estudi MBM es presenta com a paradigma del que no hauria de perdre mai l'Arquitectura: un bon client, un programa progressista, un diàleg constant entre els arquitectes i els mestres, un projecte modèlic, una execució que fa 40 anys que produeix ciutat.

Entre els principis educatius de l'Escola hi ha: l'educació en els valors de l'humanisme, l'alumne com a centre de tots els processos d'aprenentatge i coneixement; el català com a llengua d'aprenentatge, vehicular i de cultura. L'educació de l'alumne com a servei als altres i a la Societat.

La visita es presenta com una autocrítica de la professió davant de la seva història recent.

A la visita es acompanyaran Oriol Bohigas i David Mackay. Començarà a les 11:00 del matí, i és gratuïta i oberta a tothom.

Cal inscriure’s a info@arqxarq.es