Sou a: Inici / Hemeroteca / Programa ERASMUS-Pràctiques en empresa a l'estranger

Programa ERASMUS-Pràctiques en empresa a l'estranger

Convocatòria oberta: convocatòria UPC dels ajuts del curs 2012/2013 - Sol·licituds fins el 25 de gener 2013
La convocatòria d’ajuts “Erasmus-pràctiques en empresa a l’estranger-SMP” 2012-2013 per a estudiants de la UPC pretén promocionar entre els estudiants de la UPC de 1er, 2on cicle, grau i màster universitari la realització de pràctiques en empreses a Europa durant el curs 2012-2013.

Aquest ajuts consisteixen en el finançament de 80 beques de 6 mesos, com a màxim, per a la realització de pràctiques en empreses estrangeres ubicades en els països participants al programa Erasmus (exceptuant Espanya). Es podran concedir més beques si la durada de les beques concedides és inferior a 6 mesos. El màxim de mesos finançats a repartir entre totes les beques serà de 480 mesos.

Més informació a: