Sou a: Inici / Hemeroteca / Enquesta on-line per estudiants

Enquesta on-line per estudiants

Enquesta on-line “Wetfeet Career Benchmark”, per fer l'estudi sobre la carrera professional dels estudiants a Espanya. Aquesta enquesta era anteriorment coneguda com “My Future Career”.
Enquesta on-line per estudiants

Aquesta enquesta internacional sobre carreres i trajectòries professionals és la més important del món i mesura la satisfacció dels estudis i les expectatives laborals dels estudiants.

La participació dels estudiants ajudarà a incrementar la visibilitat i la disponibilitat en el mercat dels estudiants universitaris als ocupadors que contracten nous talents als campus de tot el país i els ajudarà a treballar en un enfocament específic al moment de reclutar a la Universitat Politècnica de Catalunya .

A canvi de la teva opinió podràs guanyar una Rajola Samsung Galaxy Note 10.1 i un kit d'eines de desenvolupament professional que consisteix en dues guies gratuïtes amb informació privilegiada de WetFeet, accés a seminaris web sobre carrera professional de Evisors.