Sou a: Inici / Hemeroteca / Premi PFC Fundación Universia

Premi PFC Fundación Universia

La UPC i la Fundació Universia convoquen el premi per Projecte de fi de carrera destinats a afavorir l'accessibilitat i la integració laboral de persones amb discapacitat.

La Universitat Politècnica de Catalunya i la Fundación UNIVERSIA van crear l'any 2008 el PREMI PFC-FUNDACIÓN UNIVERSIA per premiar i promoure la realització de Projecte de fi de carrera (PFC) que tinguin com objectiu l'obtenció de productes, dispositius, aplicacions informàtiques, etc., destinats a afavorir l'accessibilitat i la integració de les persones amb discapacitat en un entorn sociolaboral.

Des del dia 18 de febrer, i fins aquest divendres dia 22 de març, està obert el període de presentació dels projectes final de carrera al Premi PFC Fundación Universia 2012.