Sou a: Inici / Hemeroteca / Exit de la Subhasta nacional de pràctiques de IAESTE

Exit de la Subhasta nacional de pràctiques de IAESTE

El passat 23 de febrer es va celebrar a l'escola la Subhasta nacional de pràctiques de IAESTE.

Aquest esdeveniment, la reunió anual més important de l'associació, va comptar amb la assistència de 150 estudiants de més de 40 facultats d'arreu d'Espanya. Durant la jornada es va realitzar el repartiment de les 350 pràctiques remunerades a l'estranger entre totes les especialitats que participen en el programa.

Aquest any s'han aconseguit places a 68 despatxos i facultats d'arquitectura de 24 països diferents.

A partir del proper mes de juny, 7 estudiants de la ETSAV podran gaudir d'aquestes pràctiques i adquirir experiència professional al mateix temps que cobren a les següents ciutats: Lodz (Polònia), Zgierz (Polònia), Bratislava (Eslovàquia), Belgrad (Sèrbia), Ouro Preto (Brasil) i Chicago (USA).