Sou a: Inici / Hemeroteca / 08/03 a les 18h00: sessió informativa Postgrau en intervenció urbana sostenible

08/03 a les 18h00: sessió informativa Postgrau en intervenció urbana sostenible

El Postgrau Intervenció Urbana Sostenible ha reprogramat l'edició de primavera en un nou format que es realitzarà a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès de la Universitat Politècnica de Catalunya Barcelona-Tech. La sessió informativa es farà divendres dia 8 de març a les 18h00 a l'aula T-4.
08/03 a les 18h00: sessió informativa Postgrau en intervenció urbana sostenible
El curs, dirigit pel prof. Albert Cuchí (ETSAV-UPC) compta amb la coordinació de docents altament qualificats i la col·laboració de diversos docents convidats. El programa ofereix estudis avançats i recerca aplicada per al desenvolupament de projectes i iniciatives segons les polítiques sostenibilistes i el metabolisme social. El curs es basa en el desenvolupament de propostes d'intervenció sostenible en els sistemes urbans a partir d'un cas d'estudi real en col·laboració amb l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès i els agents socials locals.

El postgrau està compost per 30 ECTS (200h lectives) i equival a un títol propi expedit per l'ETSAV-UPC (crèdits convalidables amb la FUPC).

Inici / fi: 19 de març fins el 18 de juliol 2013.
Horari lectiu: dimarts, dimecres i dijous (16-20h).
Lloc de realització: ETSAV-UPC, Sant Cugat del Vallès.
Preu de matrícula: 3250

Es manté el compromís de participació en el Congrés Nacional de Medi Ambient - CONAMA Local per tal de presentar els resultats del curs durant l'edició que se celebrarà a Sant Cugat a la tardor 2013.

Procediment de matrícula, dates límit, condicions d'admissió:
info@intervencionurbanasostenible.eu

Per més informació sobre continguts visitar el blog del postgrau: