Jornada de portes obertes a l'Etsav

09/03/2015

Ahir va tenir lloc la Jornada de Portes Obertes de l'Etsav amb una nombrosa assistència d'estudiants interessats en els estudis d'arquitectura

El dia 20 de març mes de 100 estudiants de batxillerat van visitar la ETSAV durant un dia portes obertes per a informar-se sobre el centre, conèixer les seves infraestructures i veure en directe com funciona l’escola. Després de la benvinguda per part del director del centre Victor Seguí, els potencials futurs estudiants d’arquitectura, alguns acompanyats per els seus pares i mares, han pogut informar-se sobre els estudis i visitar les diverses instal·lacions i serveis de l’escola i del campus, com el taller de maquetes, la biblioteca, l’aulari i la cafeteria.

Els visitants podien fins i tot parlar amb estudiants del nou projecte Ressò - Solar Decathlon Europe 2014, visitar la residència estudiantil d’alta eficiència energètica i conèixer el Living Lab LOW3, l’aula educativa d’arquitectura i un estil de vida més sostenibles de l’ETSAV, coneixent d’aquesta manera l’ “esperit sostenibilista” i l’ambient col·laboratiu i participatiu del campus.

Els futurs estudiants i els seus pares es mostraven molt interessats en el perfil específic de la ETSAV, enfocat en la innovació docent i la redefinició del perfil professional dels futurs arquitectes, enfocat cap a la sostenibilitat, la pluridisciplinarietat i la col·laboració. Tot això en un campus amb aire de comunitat, arrelat en l’entorn socioeconòmic de Sant Cugat del Vallès amb tots els equipaments desitjables.