Sou a: Inici / Hemeroteca / IX convocatòria del Concurs biennal Tesi d'Arquitectura

IX convocatòria del Concurs biennal Tesi d'Arquitectura

Concurs biennal de Tesi d'Arquitectura destinat a la selecció de tesis doctorals inèdites per a la seva posterior publicació en una de les col·leccions editades per la Fundació Caixa d'Arquitectes
IX convocatòria del Concurs biennal Tesi d'Arquitectura
concursants
Arquitectes espanyols que hagin llegit la seva tesi doctoral en qualsevol escola o facultat d'Arquitectura del món, així com aquells arquitectes estrangers la tesi doctoral hagi estat llegida en qualsevol escola d'Arquitectura espanyola.

Premis

Compromís d'edició de les dues tesis guanyadores per part de la Fundació Caixa d'Arquitectes.

calendari

El termini d'admissió de la documentació sol · licitada s'iniciarà l'11 d'abril de 2013 i finalitzarà el 12 de juny de 2013.

Composició
del jurat
Xavier Monteys Roig (President): Catedràtic de Projectes Arquitectònics de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona.
Lluís Martínez Santa-Maria: Professor de Projectes Arquitectònics de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Madrid.
Maria Melgarejo Belenguer: Professora de Projectes de l'Escola d'Art i Disseny de València.
Carlos Gómez Agustí: com a patró i en representació de la Fundació Caixa d'Arquitectes.

Actuarà
de secretari, amb veu però sense vot, el director de la col·lecció arquia / tesi, Carles Martí Arís, professor titular de Projectes de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectes de Barcelona.

Descàrrega de bases AQUÍ

Inscriute AQUÍ