Sou a: Inici / Hemeroteca / Declaració institucional de l'Ajuntament de Barcelona de suport a les Escoles d'Arquitectura

L'Ajuntament de Barcelona, en el ple municipal del 26 d’abril de 2013 va aprobar una moció institucional d'agraiment, suport envers les Escoles d'Arquitectura

Ref: CP 5/13 ACORDS adoptats pel Plenari del Consell Municipal en la sessió ordinària de 31 de maig de 2013. Aprovació de l’acta de la sessió de 26 d’abril de 2013.

[...]

F) Declaracions Institucionals

DI 1.- El Plenari del Consell Municipal acorda:

1. Agrair la contribució que històricament han tingut les Escoles d’Arquitectura en el desenvolupament urbanístic de la ciutat i la seva àrea metropolitana, la configuració d’un model urbà i territorial propi, sostenible i equilibrat; així com la implementació d’una arquitectura rigorosa i de qualitat, reconeguda internacionalment.

2. Manifestar el nostre suport a les tasques de formació i recerca acadèmica que duen a terme, aliniant-nos amb els seus objectius de millora contínua de l’entorn físic de les nostres urbs, i de la qualitat de vida dels seus ciutadans.

3. Promoure i intensificar la col·laboració mútua entre l’Ajuntament i les Escoles d’Arquitectura per tal d’aprofitar el seu coneixement, experiència i potencial docent i investigador en aquelles qüestions d’abast urbanístic i arquitectònic que es puguin plantejar a la ciutat i el seu entorn territorial.