Sou a: Inici / Hemeroteca / Conferència Inaugural

Conferència Inaugural

"Nous reptes per a l'ensenyament i l'aprenentatge de l'arquitectura" a càrrec del professor Antonio Font Arellano, Dr. Arquitecte i Catedràtic d'Urbanisme de l'ETSAV. Dimarts dia 15 d'octubre a les 10'45 a la Sala d'Actes de l'escola.

Antonio Font Arellano és Catedràtic d’Urbanística del Departament d’Urbanisme i Ordenació del Territori (DUOT) de la Universitat Politècnica de Catalunya. Arquitecte des de 1968 obtingué el Doctorat en Urbanisme el 1977 a l’Escola d’Arquitectura de Barcelona. És membre cofundador del Laboratori d’Urbanisme de Barcelona LUB, així com ex-director del DUOT i de l’Escola del Vallès. Alhora fou professor de les Escoles d’Arquitectura de Barcelona i Valladolid, de l’Institut d’Estudis Metropolitans de Barcelona i del Màster en Política Territorial i Urbanística de la Universitat Carlos III de Madrid. Actualment és professor a la ETSAV, director del Màster UPC en Projectació Urbanística, coordinador del Projecte Internacional de recerca universitària “La Explosión de la Ciudad; transformaciones recientes en la regiones metropolitanas de la Europa Meridional” (França, Itàlia, Portugal, Espanya) i Membre del Comitè Científic de l’Observatoire de la Métropolisation dans l’Espace Méditerranéen. Font té una llarga trajectòria en publicacions, participació a seminaris, congressos i jornades, alhora que en coordinar projectes d’abast internacional, com, per exemple, el que conduí a l’exposició “L’Explosió de la Ciutat” en motiu del Fòrum Universal de les Cultures 2004. Igualment té una vasta experiència en la redacció de Plans tant urbanístics com territorials. Antonio Font obtingué el 1983 el Premi Nacional d’Urbanisme.

Segueix en directe a travès de:

conferencia inaugural