Sou a: Inici / Hemeroteca / El Portal del Carme d'Olot

El Portal del Carme d'Olot

Inauguració de l'exposició, demà dissabte dia 19 a les 19 h. Lloc: Claustres del Carme d'Olot, carrer Pare Antoni Soler, 1. Olot

15 propostes per al centre d’art, als claustres del Carme de la mateixa ciutat, la qual restarà oberta fins el dia 6 de gener de 2014.

L’exposició està organitzada per l’ajuntament d’Olot i comissariada pel doctor arquitecte Joan Curós i Vilà.

L’exposició mostra 15 propostes de com resoldre la intervenció d’un centre d’art a la zona de darrera el Carme i la fàbrica tèxtil Can Sacrest. El material gràfic que s’exposa va acompanyat de les corresponents maquetes de cada proposta.

Les propostes són totes amb idees ben diferents però tenen el denominador comú de cohesionar la nova intervenció amb el teixit circumdant del casc antic d’Olot.

La mostra deriva del taller de projectes B (TAP B) realitzat a la primavera passada a l’ETSAV dirigit pel mateix comissari Joan Curós juntament amb la resta del seu equip docent.

S’ha editat un catàleg on recull la documentació de la mostra i també uns tríptics on es poden veure les 15 maquetes.

A l’acte d’inauguració hi intervindran el mateix comissari, el director de l’Escola d’Art,  Antoni López i l’alcalde de la ciutat Josep M. Corominas qui tancarà l’acte. També explicaran els seus corresponents projectes dos dels estudiants exposats, Alícia Fullana i Enric Rovira.

Per a més informació: el Portal del Carme