Sou a: Inici / Hemeroteca / Conferència "Dialegs generacionals sobre l'habitatge"

Conferència "Dialegs generacionals sobre l'habitatge"

Lluís Nadal i Emiliano López dialogaran sobre habitatge. Dimarts, 22 d'octubre a les 10'45 h. Lloc: vestíbul Sala d'Actes

Lluís Nadal, ex-professor de l’ETSAV i arquitecte de l’edifici de la pròpia escola, parlarà de la seva experiència com a autor de múltiples promocions de protecció oficial al llarg dels anys 70, 80 i 90 i dels anys de docència de projectes. Ho farà juntament amb Emiliano López, professor de l’escola, autor també d’habitatge públic com el bloc de 27 habitatges de protecció a Sant Andreu, que fou guardonat amb el premi FAD 2008, i que ens parlarà d’alguns treballs que està realitzant recentment. La conversa s’obrirà al públic després d’una breu intervenció de cadascun dels ponents.

conferència Nadal-López