Sou a: Inici / Hemeroteca / From smart city to easy city

From smart city to easy city

Estratègies i Dispositius, tecnologies i utilitats Claus per al Projectes i Gestió Integral de les Ciutats Intel.ligents
Ciutat per a tothom!

20 i 21 de nobembre de 2013

Els desenvolupaments urbans de matriu sostenible són aquells que reconcilien el creixement econòmic, l'equitat social i la qualitat del medi ambient amb la possibilitat d'accedir-hi. L'objectiu d'aquest curs és suscitar debats i accions, instruments i propostes a favor de la perspectiva del desenvolupament humà (la qualitat de vida de les persones en la societat de les xarxes socials, els fluxos i la mobilitat) i el seu efecte en l'espai urbà (la gestió de l'espai públic assistit per les tecnologies de la informació i la comunicació), dins els criteris de la sostenibilitat econòmica, ecològica i social.

• Data: 20, 21 de novembre 2013
  • Lloc de realització: Sala Mirador Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB)
    Montalegre, 5 Barcelona
  • Direcció:
    Carles Llop
    , professor d’Urbanisme, ETSAV-UPC
    Bet Alabern, arquitecta fundadora de Territori 24, arquitectura i urbanisme S.L.P.
  • Patrocini:
    Ajuntament de Barcelona