Primer Premi Schindler 2012/13

09/03/2015

a l'ETSAV a les solucions de Mobilitat / Accesibilitat i a l'estudianta Natalia Pérez Liebergesell amb el projecte "I'mpossible" tutoritzat per Miguel Usandizaga.

5a Edició

Pemi Schindler d’Arquitectura d’Espanya

Des de fa més d’una dècada, Schindler col·labora amb els futurs arquitectes espanyols amb el fi de conscienciar-los sobre la importància del transport vertical –ascensors i escales mecàniques- en nous edificis, rehabilitacions o iniciatives urbanístiques de mobilitat urbana.

Aquest guardo pretén compartir amb les escoles d’arquitectura, la permanent innovació en transport vertical que des de Schindler se sent com a imprescindible. El format elegit és el del concurs, i en les bases d’aquest any, com a novetat, han estat revisades pel equip del CEAPAT-IMSERSO (Centro de Referencia Estatal de Autonomia Personal y Ayudas Técnicas – Ministerio de Sanidad y Política Social).