Sou a: Inici / Hemeroteca / Concurs cessió temporal espais CRITT

Concurs cessió temporal espais CRITT

Concurs per a la cessió temporal d'espais a projectes de recerca i transferència a l'edifici CRITT

La convocatòria per a la cessió temporal d'espais a projectes de recerca i transferència a l'edifici CRITT del campus de Sant Cugat es va tancar el dia 20 de desembre de 2013. La Comissió per a la valoració de les sol·licituds es va reunir el dia 25 de febrer de 2014 i va acordar l'ordre d'adjudicació dels espais segons els criteris que s'exposen a les bases. Amb posterioritat, s'han signat els convenis de cessió temporal.

Els equips concurrents, preferentment integrats per personal docent i investigador de l'ETSAV, han estat valorats -d'acord amb les bases adjuntes- per la qualitat, l'interès estratègic i l'oportunitat dels projectes presentats, per la composició, estructura i funcionament de l'equip, per la vinculació amb la docència a l'escola i les accions de divulgació previstes, així com per l'historial acadèmic de l'equip en el camp de la recerca i la transferència.

Qualsevol consulta es podrà adreçar al Subdirector de Recerca i Qualitat de l'ETSAV (subdireccio.qualitat.universitaria@etsav.upc.edu).

per anar a l'arxiu de la convocatòria feu clic aquí

per anar a l'arxiu de la sol.licitud feu clic aquí

critt