Workshop RI Enna / Vallès 2014

09/03/2015

Seminari intensiu en dues parts entre estudiants ETSAV (quadrimestres 8 a 10) i UniKORE Enna (segon any).

L'objectiu és fomentar una reflexió crítica sobre la reutilització en arquitectura com a estratègia sostenible de reactivació urbana, prenent com a cas d'estudi l'eix urbà de Via Roma a Enna, Sicília, pel seu potencial de transformació i pel coneixement directe del propi escenari que han obtingut els estudiants UniKORE al Laboratorio di Progettazione Architettonica 2, coordinat pel professor Gianluca Burgio, sota el lema "Ri-abitare Enna".

Es tracta d'establir sinergies entre estudiants d'arquitectura en dos moments diferenciats dels estudis en benefici mutu:
  • Els estudiants UniKORE de 2n curs aprenen a treballar en equip, fomentant la valoració crítica, la capacitat estratègica i la discussió conjunta.
  • Els estudiants ETSAV d'últims cursos desenvolupen la seva capacitat pedagògica, dots d'organització i responsabilitat.

La primera del Workshop part tindrà lloc a l'ETSAV del 20 al 24 de gener, amb l'equip format per Gianluca Burgio (UniKORE), Pere Fuertes i Isabel Crespo (ETSAV). La segona part tindrà lloc a la UniKORE Enna del 23 al 27 de juny, amb la incorporació de Giovanna Acampa (UniKORE).

INSCRIPCIONS TANCADES.
Més informació a: